?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Flag Next Entry
Пасажирський Боїнг #MH17 збили ЗРК «БУК М1» російські військові з Курська. Шокуюче розслідування
nacburo, національне бюро розслідувань, нацбюро
nacburo

Запись опубликована НАЦІОНАЛЬНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ УКРАЇНИ. Please leave any comments there.

terrorist-putin1

 

Пасажирський Боїнг малайзійських авіаліній, збитий проросійськими бойовиками влітку 2014 року, зазнав катастрофи від пострілу зенітно-ракетного комплексу «БУК М1», доставленого з російського Курська.

Про це свідчать дані розслідування, проведеного організацією журналістських розслідувань CORRECT! V.

За даними журналістів, на позиції, з яких обстріляли Боїнг, БУК доправили члени 53-й зенітно-ракетної бригади з метою захисту російських танкових дивізій, які воювали на українській території без розпізнавальних знаків.

Як відомо, у звіті Комісії з безпеки інфраструктури і транспорту Нідерландів вказується, що літак був вражений «безліччю об’єктів, що мали високу енергію». Ці об’єкти вразили літак зверху і спереду на настільки високій швидкості і з такою силою, що розірвали судно на частини.

Експерт, ім’я якого не вказується в розслідуванні, заявляє: «Жодних сумнівів, що рейс MH 17 був збитий ракетою. І ця ракета була випущена з землі, а не зі штурмовика».

«Якщо це була зенітна керована ракета, це міг бути тільки „БУК М1“, вбивця літаків, розроблений в СРСР. У сільській місцевості України не встановлені системи ППО», — йдеться у розслідуванні.

У розслідуванні також зазначається, що  версії причини катастрофи, озвучені Росією у відповідь на звинувачення у причетності до катастрофи — «рейс міг відхилитися від завданого маршруту та опинитися на відстані 3 км від українського штурмовика» та оприлюднені начебто знімки з  бригадою «БУК» української армії неподалік від с.Зарощенське — не підтверджуються.

Дані британської розвідувальної команди Bellingcat.com вказують на те, що у день катастрофи Боїнга — 17 липня 2014 року — машина «БУК» проїхала по донецькій дорозі №21, залишила Донецьк приблизно об 11 ранку.

«Її перевозять на вантажній платформі з білою кабіною. Фотограф французького журналу Paris Match зробив знімок з автомобіля, який рухався. Він був близько і відобразив бічну частину „Бука“ — його ідентифікаційний номер та інші розпізнавальні знаки недбало зафарбовані. На вантажній платформі з „БУКом“ — номер телефону. Вона належить компанії з оренди машин в Донецьку. Власник компанії пізніше повідомив, що його машина була вкрадена в червні проросійськими сепаратистами», — йдеться у розслідуванні.

Автовоз з «БУКом» продовжив свій шлях Донеччиною. У той же день він був знову зафіксований у Зугресі. Пізніше пішохід сфотографував його з заправної станції у Торезі.

Вогнева установка комплексу «БУК» досягла Сніжного, де її зняли з платформи; на іншому фото «БУК» з чотирма ракетами вже самостійно їде крізь Сніжне.

Розслідувачі Bellingcat дійшли висновку, що самохідна вогнева установка з ідентифікаційним номером 3 * 2, сфотографована у червні серед військового конвою, який прямував з Курська у напрямку українського кордону, — той самий «БУК», що був знятий Paris Match на сході України.

До конвою входив відряджений загін 53-й зенітно-ракетної бригади, що базується у Курську. Наприкінці червня конвой в’їхав на територію України.

«(Один) сержант 53-й бригади був особливо активний у мережі, опублікувавши безліч фотографій свого загону на сторінці «ВКонтакте». Його ім’я — Іван Краснопрошин. Пізніше Краснопрошин та інші військові були «несподівано звільнені з армії», — зазначено у розслідуванні.

«Залишається мало сумнівів у тому, що 53-та російська бригада ППО з Курська зайняла позицію в Сніжному на сході України в той фатальний день.

За даними ЗМІ, сепаратисти встановили систему ППО на півночі Сніжного. Ця інформація відповідає і супутниковим знімкам, опублікованими посольством США у Києві.

На питання розслідувачів, хто міг випустити ракету з БУКу, усі експерти, у т. ч. і колишні солдати 53-й бригади ППО в Курську — згодні, що сепаратисти не в силах використовувати «БУК».

«Немає сумнівів, що наказ стріляти по MH 17 дав російський офіцер», — підсумовують автори розслідування.

Як зазначає військовий експерт, ім’я якого у розслідуванні не називають, «БУК М1» виявляє ціль з «активним радаром»: він випромінює свій власний зондуючий сигнал і приймає його відбитим від цілі.  При  цьому радар «БУК» не може точно визначити тип літака-мішені — бойовий це літак чи пасажирський.

«Притаманні радянським ППО технічні недоліки вже призводили до фатальних наслідків У минулому. У 2001 році помилковий запуск ракети „БУК“ став причиною катастрофи: український морський флот помилково вразив російський цивільний літак під час військових навчань в Криму. Рада безпеки України визнала, що літак було збито і вжила заходів: Україна законсервувала всі свої „Буки“ на 10 років», — нагадують автори розслідування.



Comments Disabled:

Comments have been disabled for this post.