?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Flag Next Entry
Королевська тестує нові способи розпилу бюджетних коштів
nacburo, національне бюро розслідувань, нацбюро
nacburo

Запись опубликована НАЦІОНАЛЬНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ УКРАЇНИ. Please leave any comments there.

Згідно з інформацією «Вісника державних закупівель» від 19.08.2013, Державний центр зайнятості Міністерства соцполітики виплатить «Українському Медіа Холдингу» 4,995 млн гривень за піар Держслужби зайнятості.

Рекламна феєрія у трьох діях із апофеозом

Піар-кампанія намічається, без перебільшення сказати, грандіозна. За гроші Мінсоцполітики, де зараз головує Наталія «Буратіна-Вперед» Королевська, холдинг юного мільярдера Сергія Курченка має до кінця 2013 року закидати українців вихваляннями Служби зайнятості у наступних масштабах:

– не менше 456 радіосюжетів під час уранішнього та вечірнього прайм-тайму на чотирьох радіостанціях («Наше Радіо», «Авторадіо», «Європа Плюс» і «Ретро FM»);

– не менше 22 рекламних розворотів формату А3 у газетах «Україна молода», «Комсомольская правда», «Факты и комментарии», «Газета по-українськи» й «Аргументы и факты»;

– 52 матеріали об’ємом не менше 1 тисячі знаків на веб-ресурсах: gazeta.ua, kp.ua, obkom.net.ua, dengi.ua, umoloda.kiev.ua, aif.ua, golos.ua, vgorode.ua.

Щоправда, «Обком» (obkom.net.ua), довідавшись із «Вісника», яка приємна робота його чекає, впав у шок і опублікував наступну заяву:

«Редакція «Обкому», довідавшись про результати цього чудового тендера, відповідально заявляє, що не мала і не має жодного наміру розміщати вищевказану «інформаційну продукцію соціальної спрямованості» на своєму сайті. Користуючись нагодою, посилаємо Наташу і Сєрьожу туди, де їм і місце».

Невідомо, як відреагує Сєрьожа на це послання (в прямому сенсі слова), але «обкомівцям» за їхню відповідь – безперечний респект. Що ж до реакції Наташі, то їй до незлих тихих слів на свою адресу не звикати. Пані Королевська – боєць загартований, у неї за плечима не одна виборча кампанія, то їй уже все давно, як з гуся вода. Призналася ж вона нічтоже сумняшеся у травні «Дзеркалу тижня», що знати не знає, хто насправді отримує квартири для інвалідів. Мовляв, дуже багато відомств цим займається, то Бог його знає, кому вони там дістаються…

Коротше, невідомо, як собі обійдуться безробітні, що вештаються коридорами недопіареної служби зайнятості, а от мільйони Мінсоцполітики точно дістануться Курченку. Очевидно, нема куди більше в міністерстві грошей дівати. А може, така золота людина, як Курченко для України куди важливіша, ніж всі інваліди, безробітні й інша плебейська наволоч, якою чорт знає чому повинна опікуватися держава в рамках незрозумілої штуки під назвою «соціальна політика».

Свято з продовженням?

Однак ситуація може виявитися і гіршою. Фактично вже зрозуміло, що п’ять мільйонів Мінсоцполітики плавно перетекли до Сім’ї, адже Курченка дано вже підозрюють у зв’язках зі старшим сином президента. Але залишається відкритим питання: чи залишиться Наташине відомство єдиним годувальником Сєрьожі, чи його приклад наслідують й інші державні інституції? Адже міністерств і відомств у нас – хоч завались, і всім їм, без сумніву, конче потрібна реклама. На яку в них дивним чином є купа зайвих грошей, які, очевидно, залишилися в результаті «покращення». Тільки й дивись, ще й, наприклад, Пенсійний фонд забажає, щоб Курченко його пропіарив – а то ж звідкіля ще народ дізнається, яка це класна та корисна установа? А МЗС – йому ж треба позитивний імідж України будувати! А така важлива справа п’ятьма «лимонами» гривень точно не обійдеться: тут уже мільйонами євро пахне! Не виключено, що й славнозвісний МОН замовить пару тисяч радіосюжетів і сотню-другу статей про невпинний рух освітньої реформи. А там, може, і Мінздох захоче внести грошиків у медіа-холдинг імені Сім’ї, чи Захарченко забажає поліпшити постраждалий у боях із опозицією та громадянами імідж міліції… Хоча ні, ці навряд чи захочуть: у них там і так усе Сімейне.

Якщо все дійсно піде за цим планом, то стає зрозумілим, навіщо треба було викуповувати у Ложкіна такий стрьомнуватий бізнес. Бо що-що, а Сімейний медіа-холдинг без роботи не залишиться: клієнти завжди знайдуться. Практично зараз, прямо на наших очах тестується нова схема виймання бюджетних коштів: міністерство/відомство – Курченко – Сім’я. Погодьтеся, з такими можливостями відбити півмільярда, витрачених на купівлю UMH group, буде неважко.

А далі вже почнеться чистий прибуток…

Віталій Бережинський, Національне бюро розслідувань України



Comments Disabled:

Comments have been disabled for this post.